25 januari 2011

Ligger hemma och är förkyld!
Min hals gör hur ont som helst! Jag vill bara ta en såg och såga av den! Hahah nejdå!
Den här goda "maten" gjorde min underbara älskling till mig idag!
Hur gott som helst!

I detta nu: sitter jag i soffan och försöker kolla på handboll. Men kom på mig själv tänka "varför kollar jag på det här? Jag fattar ju ändå inte reglerna?" Men jag känner att jag bör göra det för svenska folket eller nåt...? haha. Mina tankar är någon helt annanstans idag! Kan inte fokusera på något! Det finns så mycket jag vill göra men än mer jag borde göra! T ex plugga....! Som ni säkert redan vet hatar jag skolan!
Imorgon ska jag och älskling skriva in oss på körskolan!
Vi måste ta körkort innan vi eventuellt flyttar till sommaren!
Nu ska jag nog sätta mig i duschen en stund!
Livet är allt annat en ett liv på rosor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar