20 januari 2011

FRÅGESTUND!!! Neu Lash! + svar


Det är väldigt många som har frågat mig angående Neu Lash!
Jag får ofta frågan "men funkar det verkligen?", "känner du någon skillnad?", "Hur mycket kostar den?", "gör det ont?" och så vidare! Enligt mig är den värd var enda krona! Jag tog den minsta behållaren (eller vad man ska kalla den) och den kostade ca 900kr. Det låter jätte mycket, men jag har inte ångrat mig en sekund sen jag beställde den! Innan jag provade Neu Lash hade jag knappt några ögonfransar alls! Det lossnade minst fem fransar på varje öga, per dag! Ni kan ju tänka er hur det såg ut efter ett tag?! Inte fint! Men nu har jag fått ögonfransar som sitter kvar och det är längre än det någonsin varit! Ändå har jag inte använt den så mycket. Det är efter en månad man ska se skillnad men jag såg skillnad redan efter två veckor! Efter att jag använt den i en månad slutade jag bara, vet dock inte varför men det blev bara så! Så om jag hade fortsatt hade det säkert varit super långa nu! Jag ska börja använda den intensivt igen och se om fransarna blir längre då också!
 Angående frågan om det gör ont kan jag svara att det gör den verkligen inte! Det skulle vara om man fick in i ögat men då ska det vara ganska mycket för att du ska känna irritation.

Har du ytterligare frågor, skriv dom i kommentarsfältet så svarar jag så fort jag kan! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar