21 september 2010

Hjälp, jag vill ha större bröst!

Igår såg jag programmet "Hjälp, jag vill ha större bröst!" på tv3. Jag måste säga att jag blir sjukt äcklad av silikoninläggen! De visade en scen då de opererade en av tjejerna som var med. Hon ville få en storlek större bröst då de fick lov att ta ut de silikon hon redan hade i brösten och det var så sjukt äckligt att se hur de gjorde ett snitt under bröstet och sedan tog de ut inlägget med tång! ååååh jag ryser bara jag tänker på det! Sedan skulle de sätta in ett nytt inlägg. De såg inte ut som de var särskilt försiktiga. De tog i som bara den för att få in silikon klumpen in mellan det allt för strama skinnet och köttet.

Jag ska nog säga det att jag har aldrig varit mot de som opererar brösten. Men igår kände jag, hur fan kan man vilja göra det när man vet hur det går till när silikoninläggen ska in i kroppen?

Är du för eller emot bröstförstorning?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar